Klachten & Geschillen

Klanttevredenheid staat bij Rolluikonderdelen.nl voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u onverhoopt toch een klacht over een artikel of bestelling hebben, verzoeken wij u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. U kunt uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar [email protected]. Wij ontvangen dan graag een bericht met een duidelijke omschrijving van uw klacht, naam, bestelnummer en indien mogelijk een foto. Ingediende klachten worden doorgaans binnen een termijn van 5 dagen beantwoord. U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Wij streven naar een passende oplossing te komen voor uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »